Rabu, 21 Mei 2014

BERITA BAIK UNTUK BAKAL PENTERNAK AYAM KAMPUNG ASLI & KACUK TAHUN 2020!!!!


Latihan Ternakan Ayam Kampung
Kepakaran kami adalah membantu penternak memperolehi
pendapatan sampingan yang luar biasa atau menjadi jutawan !!!

Masalah serius para penternak :
  • Ayam aku banyak sakit dan mati !!!
  • Ayam aku terbantut dan kurus kering...adoi.
  • Alamak…aku salah buat reban laa...
  • Macam mana nak buat E.M.???
  • Vaksin apa nak kasi? Aku tak tahu nak injek….
  • Aku takut nak sembelih !!! potong ayam lagi tak tahu....
  • Ayam ada tapi tak boleh jual !!!
  • Makanan apa nak kasi ??? dedak cukup ker ???
  • Mana nak belajar tetaskan telur ayam ???
  • Mana nak dapat bantuan ???

Nuralis Agro akan selesaikan masalah anda. Insya Allah.

Siapa patut datang?

  • Pesara/bakal-bakal pesara yang nak hidup senang.
  • Belia-belia yang nak hidup luar biasa.
  • Penternak ayam yang huru hara.

PADA AWAL 2020 TAHUN HADAPAN, NURALIS AKAN MEMBUKA KURSUS TERNAKAN UNTUK ANDA!
Makanan, penginapan dan sijil disediakan.

Untuk tempahan Hubungi :

019 - 219 3838 (Ema)
019 - 210 3769 (Pn. Lita Alis)

Bayaran tempahan: Nuralis Agro Sdn. Bhd.
RHB Bank: 266 016 0000 8212.

Alamat Latihan :

Nuralis Agro Farm
Jalan Haji Omar, Jalan Desa Putra, Sg. Merab Dalam,
43000 Kajang, Selangor.
Email : nuralis.agrofarm@gmail.com.

Sila Like www.facebook.com/NuralisAgroFarm

Peta ke ladang Nuralis Agro.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan